Online Κέντρο Υποστήριξης

Παρέχουμε στους πελάτες μας ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα παρακαλούθησης της προόδου του φυσικού αντικειμένου των έργων. Το πληροφοριακό σύστημα λειτουργεί στη διεύθυνση support.citroncms.gr και υποστηρίζει πολλαπλούς χρήστες ανά πελάτη και ανά έργο. Ανάλογα με την πολυπλοκότητα και τους παράγοντες αστάθειας των έργων, το Κέντρο Υποστήριξης υποστηρίζει την ηλεκτρονική παρακολούθηση με χρήση παραδοσιακών μεθόδων διαχείρισης έργων (π.χ. μοντέλα καταρράκτη) αλλά και με τη χρήση της ευέλικτης μεθοδολογίας SCRUM.

Το Online Κέντρο Υποστήριξης παρέχει στους πελάτες μας τις ακόλουθες δυνατότητες:

  • Παρακολούθηση προόδου έργων σε πραγματικό χρόνο
  • Αναλυτικές πληροφορίες για τα επιμέρους θέματα (σημεία απόφασης, διευκρινίσεις, στενώσεις, εκκρεμότητες κτλ)
  • Ενημέρωση για το χρόνο απόκρισης του Help Desk, σε συνάρτηση με το επίπεδο υποστήριξης του πελάτη
  • Ενημέρωση για το χρόνο επίλυσης ενός θέματος από την τεχνική ομάδας, σε συνάρτηση με το επίπεδο υποστήριξης του πελάτη
  • Προσωποποιημένες ειδοποιήσεις και μηνύματα
  • Γενικές ανακοινώσεις σχετικά με τη δημοσίευση ενημερώσεων των modules
  • Συμπλήρωση ερωτηματολογίων ικανοποίησης πελατών